[CZ] Proč právě já? 1997 Celý Film Online

cz Proč právě já? 1997 Celý Film Online

★★★★☆

Proč právě já? má skóre 8,3 z 10, na základě 9084 recenzí



Hlavní hrdina příběhu Seth Warner býval šťastně ženatým úspěšným lékařem s krásnou ženou a skvělou budoucností. Jenže před dvěma lety se jeho těhotná manželka utopila, když ji smetla vlna při procházce po pláži a od té chvíle stíhala Setha jedna katastrofa za druhou. Jeho kariéra skončila, když ho šéf vyhodil, při zemětřesení se v celé ulici zřítil pouze jeho dům, jeho pes byl zmrzačen a když v zoufalství na střeše newyorského domu své švagrové, kde právě žil, vzpínal ruce a ptal se Boha, zač ho trestá, když v něj celý život věřil a konal jen dobro, zasáhl ho blesk. Když se v nemocnici probere a vzdychá, že ho Bůh proklel, soudí jeho vychytralý švagr, reportér Harry Luce, že je to nesmysl. Důkazem je prý on sám. Každý den do oběda stihne porušit polovinu božích přikázání a přesto se mu daří vše, na co sáhne. To přiměje Setha k nečekanému rozhodnutí, zřekne se Boha a odpoví na léta utrpení záměrným porušením všech deseti biblických přikázání.


[CZ] Proč právě já? 1997 Celý Film Online


Podrobnosti


Původní název : Proč právě já?
Země : Řecko
Jazyk : srbština (sr)
Délka : 152 minut
Žánr : romantický thriller
Scénář : Saiyeda Rhiannah
Režie : Agnese Mehran

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Jagraj Ayaanah, Seraphim Jadah
Produkce : Fauzan Laurie
Hudba : Teiana Aba
Kamera : Jakk Chelcie
Kostýmy : Denon Ethyl

Výroba a distribuce
Premiéra : USA 19. únor 1966
Produkční společnosti : Se-ma-for
Distribuce : Tianyi Film
Rozpočet : 02 018 268 USD
Tržby : 32 473 370 USD

Proč právě on? / Why Him? (2016) | ČSFD.cz
Nejhorší sny se mohou splnit třeba i o Vánocích. A přesně to se stalo Nedovi (Bryan Cranston), který přijel s rodinou za svou dcerou Stephanii (Zoey Deutch) a jejím novým přítelem Lairdem (James Franco) do Silicon Valley, kde oba pracují.
Lněné semínko - Dr.Budwig - Léčba nejen rakoviny
Lněné semínko a olej, jimiž léčila úspěšně Dr.Budwig rakovinu v terminálním stádiu z 90%. Lněné semínko i olej sehrává zásadní roli i při léčbě cukrovky.
Zprávy, které nelze zařadit - Právě dnes
Ahoj Mourrisone, vůbec nevím, co mám dělat. Jsem asi divnej, ale zamiloval jsem se hrozně do naší učitelky angličtiny. Já vím, že to je hloupost.
CHIA SEMÍNKO - především omega-3 a vláknina
Chia semínko mají vysoce hydrofilní vlastnosti (schopnost na sebe vázat vodu), jenž patří k nejdůležitějším znakům působení chia semínek na lidské tělo.
Proč rozchod se ženou tolik bolí? Co dělat, když se s vámi ...
Proč rozchod se ženou tolik bolí? Co dělat, když se s vámi zrovna rozešla partnerka? A jak to všechno přežít?


Download. Sleduj Filmy. Avi.. Ke Stažení. 720p. Český Film. Stáhnout. Cz titulky. Ke Shlednutí. Zdarma. BDrip.1080p. 4k blu ray. Ke shlédnutí. Watch Free. Hd. Stream. Celý Film. Film online. iPad. Cz dabing. Česká. Český Dabing. 480p. Full Movie. DVDrip. Ulozto. České. iPhone. MP4