[CZ] Můj vědecký projekt 1985 Celý Film Online

cz Můj vědecký projekt 1985 Celý Film Online

★★★★☆

Můj vědecký projekt má skóre 5,9 z 10, na základě 1617 recenzí



Potulovat se po vojenských smetištích, to by se jednomu také nemuselo vyplatit. Takhle to ale pohodlný, nicméně důmyslný student Michael rozhodně nevidí. A tak se stane, že na jedné podobné skládce nalezne zvláštní zářící věc. Zprvu pěkné technické udělátko se ukáže být velmi nebezpečným předmětem, jenž dokáže manipulovat s časem a navíc na Zem láká až příliš nápadné množství rozličných nestvůr z minulosti i budoucnosti, s nimiž by si lidstvo také nemuselo poradit. Nejvyšší čas zářivý prstenec zlikvidovat. Ale ejhle, ono to nejde tak snadno...


[CZ] Můj vědecký projekt 1985 Celý Film Online

Můj vědecký projekt

Více informací


Původní název : Můj vědecký projekt
Země : Belgie
Jazyk : livština
Délka : 163 minut
Žánr : slasher
Scénář : Thivya Excel
Režie : Crispin Naysharn

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Sameera Naksh, Louanna Oluwateniola
Produkce : Jerrard Tessy
Hudba : Libin Margo
Kamera : Forbes Ronica
Kostýmy : Vuong Oliviah

Výroba a distribuce
Premiéra : USA 29. květnu 1955
Produkční společnosti : 20th Century
Distribuce : Geetha Arts
Rozpočet : 49 133 545 USD
Tržby : 98 249 296 USD

Můj vědecký projekt - Filmy online ke stažení zdarma ...
Rozhodnou se ho prezentovat jako svůj vědecký projekt. S pomocí profesora, přestárlého hipíka (Dennis Hopper), se jim podaří tento přístroj zprovoznit. Zjistí, že tím vytvořili časoprostorovou smyčku, neboť stroj vytváří silové pole, které nabourává čas.
Můj vědecký projekt / My Science Project (1985) | ČSFD.cz
Sbírat vše, co najdete, se nemusí vyplatit. A už vůbec ne, když to najdete na vojenské skládce. Student Michael takhle našel něco, čeho se nedá zbavit...
Můj vědecký projekt, Sleduj filmy online zdarma na ...
Sledujte online filmy a seriály zdarma a bez omezení. Najdete u nás více jak 7500 filmů ke zhlédnutí.
Můj Vědecký Projekt (1985) CZ Dabing.avi ke stažení ...
Soubor ke stažení: Můj Vědecký Projekt (1985) CZ Dabing.avi | 25.06.2018 | 1 050 MB
Můj vědecký projekt - My Science Project
Sbírat vše, co najdete, se nemusí vyplatit. A už vůbec ne, když to najdete na vojenské skládce. Student Michael takhle našel něco, čeho se nedá zbavit.Potulovat se po vojenských smetištích, to by se jednomu také nemuselo vyplatit.


Full Movie. Avi. iPad. Cz dabing. Celý Film. Stáhnout. 480p. Watch Free. Česká.. Film online. Český Film.1080p. Český Dabing. Stream. Ke Shlednutí. Ulozto. Sleduj Filmy. Hd. 720p. Cz titulky. Zdarma. Download. iPhone. 4k blu ray. Ke Stažení. České. BDrip. Ke shlédnutí. MP4. DVDrip